trwa ładowanie strony
Usługi

Woda bezpowrotnie zużywana.

Informujemy, że istnieje możliwość montażu dodatkowego wodomierza do pomiaru wody bezpowrotnie zużytej ( tzw. podlicznika ogrodowego) w budynkach jednorodzinnych. Montaż podlicznika w budynkach wielolokalowych (np. Wspólnotach Mieszkaniowych, Spółdzielniach Mieszkaniowych) oraz w podmiotach prowadzących działalność gospodarczą wymaga uzyskania warunków technicznych montażu wodomierza do pomiaru wody bezpowrotnie zużytej.

 

 

Informacja dotycząca podliczników.

Przypominamy wszystkim Odbiorcom wody, którzy mają zamontowany wodomierz dodatkowy – podlicznik do pomiaru wody bezpowrotnie zużytej, tj do utrzymania przydomowych terenów zielonych, że rozliczenia zużycia podlicznika dokonujemy w okresie wegetacji roślin, czyli każdego roku od kwietnia do września.  

 Jednocześnie prosimy pamiętać o konieczności wymiany lub ponownej legalizacji tych wodomierzy po 5 latach ich użytkowania. Wymianę wodomierza należy zgłosić do PWiK „WiK” w celu dokonania odbioru  technicznego i plombowania, a wodomierz zdemontowany udostępnić celem spisania stanu. Nie wymienione wodomierze nie będą brane pod uwagę w rozliczeniach. Koszty wymiany i plombowania ponosi Odbiorca.

            W związku z wymianą wodomierzy głównych na wodomierze elektroniczne umożliwiające odczyt zdalny, prosimy o samodzielne odczytywanie podliczników i podawanie ich stanów do PWiK „WiK”. Stan podlicznika można podawać przez naszą stronę internetową www.wik.home.pl zakładka „podaj stan licznika”, mailowo wik@home.pl bądź pod nr tel. 667 767 677 lub 58 682-20-74 „dział zgłoszeń”.